Pages

nuffnang

Sunday 18 December 2011

arif alfian rosli kahwin kaum sejenis??


menurut satu sumber berkata seorang dari pelajar malaysia tajaan petronas yang kini berpengkalan di dublin yang di percayai hilang selama 3 tahun dikenali sebagai arif alfian rosli, bagaimanapun misteri kehilangan pelajar jurusan perubatan tersebut terbongkar apabila arif telah didapati berkahwin dengan kaum sejenisnya, jonathan , warga dublin. 


menurut bapanya rosli harun, beliau bersama isteri telah 8 kali ke dublin untuk mencari arif walaubagaimana pon menemui jalan buntu. berita mengenai perkahwinan tersebut mengecewakan ibu bapa arif kerana apa yang ditakuti selama ini menjadi kenyataan apabila anaknya terlibat dengan pergaulan bebas.

menurut satu sumber lagi. pihak petronas yang menaja pengajian arif telah menyaman ayah arif rm890,000 selaku penjamin kepada arif



kisah ini telah menjadi kontroversi yang hangat diperkatakan dan juga boleh menjatuhkan maruah rakyat malaysia, bangsa melayu dan juga agama islam.

sama-samalah kita mendoakan agar arif kembali ke pangkuan jalan dan keluarga. ingatlah ibu bapa yang telah melahirkan dan juga membesarkan kita.




p/s:harap arif dibukakan pintu hati untuk berubah dan kembali ke pangkuan jalan.. amin
adios...

No comments:

Post a Comment